miercuri, 4 aprilie 2012

Dieta de primavara

   "Cum ai slabit?"- aceasta intrebare imi este adresata foarte des, incat am decis sa imi impart "experienta slabitului" cu voi. In primul rand, raspunsul meu este "Cu vointa!". Ca sa fiu sincera, nu este un lucru foarte usor, insa nu trebuie sa fiti descurajate. Daca aveti vointa, aveti situatia sub control si, daca aveti situatia sub control succesul este garantat!
   Informatiile urmatoare sunt destul de intime, insa incerc sa fiu onesta. La inaltimea mea de 1,57 kilogramele nu erau destul de prietenoase, mai exact, aveam peste 60 de kg, ceea ce nu este deloc putin.Psihicul este un alt aspect important la care trebuie lucrat.Este necesar sa ne constientizam situatia si sa nu o dramatizam. Daca incepem o dieta, si spun dieta, nu CURA DE SLABIRE, trebuie sa fim rabdatoare si curajoase. De multe ori imi era pofta in toiul noptii de ciocolata, pizza, chipsuri, iar daca cedam tentatiei aveam un sentiment de vina.Situatia trebuie sa se opreasca aici. Putem accepta sentimentul acesta consolandu-ne ca maine este o noua zi si ca se va respecat dieta in continuare, fara sa se ajunga la probleme grave, cum ar fi bulimia.
   Al doilea lucru de care m-am agatat a fost apa. Bausem 2-3 litrii de apa pe zi. Este foarte important, deoarece uneori simturile pot fi "pacalite".Lichidele ajuta la hidtratare si tin loc de foame. Am renuntat de tot la sucuri de orice fel.
   Acum ca primavara a sosit, va sugerez sa renuntati la mancarea grasa si sa consumati cat mai multe salate. Salate cu piept de pui, cu ton, cu branza, puteti gasi zeci de retete de salate dupa gustul fiecaruia. Daca nu puteti renunta la sucuri, va recomand limonadele facute acasa din lamie proaspata (Incercati fara zahar, e chiar gustoasa).
   Un alt lucru important este sa va satisfaceti poftele. Daca doriti sa mancati o prajitura sau o inghetata, faceti-o! Nu este capat de lume. Incercati sa consumati aceste mici pacate culinare dimineata, deoarece pana seara veti arde caloriile. Incetineste procesul de slabire, insa este mai sanatos asa. (Cel putin eu asa am facut si am ajuns la 46 de kg. Nu in 2 sau 3 luni, mi-a luat mult mai mult de atat, insa ma simt bine in pielea mea).
   Nimic nu se compara cu replica "Vai, ce ai slabit!". Increderii tale se adauga un gramm in plus si iti vei da seama ca tot acest sacrificiu a dat roade. Pe zi ce trece te vei simtii mai bine, mai sigura pe tine si automat vei radia de fericire.
   Va invit sa comparati aceste fotografii cu mine cand eram mai plinuta si cum sunt acum. Sincer, am crezut ca imi va fi greu sa expun aceste poze cu kilogramele in plus, insa am realizat ca nu am de ce sa ma simt stanjenita, deoarece nimeni nu este perfect( chiar daca suntem mai slabuti sau mai rotunjori) si ceea ce conteaza cu adevarat este personalitatea! Sper ca v-am fost de folos! :)

 Inainte
 Dupa
Ajutoarele mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu