miercuri, 18 aprilie 2012

Mini animal print

   Dupa cum multe dintre voi stiu, sunt indragostita de tinutele animal print. Evident, nu le voi purta in combinatie una cu alta, deoarece linia dintre sexy si vulgar este foarte subtire.
   Pentru tinuta de azi am ales o fustita mini pe care am combinat-o cu o camasa portocalie lejera. Este un outfit comod, lejer si totusi feminin. Am decis sa nu port foarte multe accesorii deoarece printul fustei era destul de batator la ochi, nu vroiam sa exagerez. Mai bine prefer sa "duc lipsa" unei accesorii decat sa imi impopotonez tinuta si sa arate vulgar apoi. Am ales un ceas, un lantisor si o posetuta de zi. Cred ca este de ajuns pentru o plimbare prin mall (motivul primbarii in mall dat fiind din cauza vremii, conditiile metereologice bune par sa ne ocoleasca si astazi la Cluj ).
   Va invit sa urmariti imaginile pe care le voi posta mai jos. Nu uitati sa imi spuneti parerea voastra pe noua pagina de facebook (gasiti linkul in partea dreapta a paginii). Astept sugestiile voastre, parerile si comentariile.
Va doresc o zi cat mai frumoasa! :)
Fusta: H&M
Camasa: H&M
Balerini: New Yorker
  

4 comentarii: