joi, 19 aprilie 2012

Chanel

   De foarte multa vreme mi-am dorit un ruj Chanel, deoarece imi inspira incredere, senzualitate si feminitate. Ieri am iesit putin cu prietenul meu la o blimbare si am dat o raita prin magazinul meu preferat, Douglas,ca sa vedem ce noutati au mai adus. M-am oprit putin la produsele Chanel, iar o domnisoara foarte draguta mi-a sarit in ajutor in cautarea nuantei de ruj perfecte. In prima faza am fost tare nedumerita, deoarece au avut atatea culori frumoase si sclipitoare...insa trebuia sa ma hotarasc! Il vedeam si pe Dan ca isi cam pierde rabdarea( e si de inteles, saracutul :)) ) si am ales cea mai frumoasa nuanta, Mademoiselle. :)
   Am fost atat de entuziasmata, m-am dus la caserie si am platit pentru produsul ales. Abia am asteptat sa ajung acasa sa il incerc. In primul rand mi-am dorit o nuanta cat mai naturala, insa totusi, sa aiba putina culoare, poate un roz sau un mov discret. Oricum, sunt foarte multumita de el,in  plus, rezista muuuuulta vreme pe buze (ruj rezistent la pupaceli, bautura si mancare :)) )
   Va invit sa urmariti urmatoarele imagini, sper sa va placa! :) Va doresc o zi cat mai voioasa si insorita!

2 comentarii: