vineri, 20 aprilie 2012

Natural makeup

   Cum v-am promis, postarea de azi va fi unul cu machiaj. Am decis sa realizez cel mai simplu si natural machiaj ever, deoarece ala nu da gresi niciodata, in plus, il putem purta oricand! Putin fond de ten, o linie cu tus, un ruj si machiajul de zi este gata. Pot spune ca e machiajul meu preferat de zi, se poate realiza foarte repede si usor. Un alt motiv pentru care am adoptat azi acest stil, este soareleeeee! A rasarit si pe straduta noastra din Cluj (intr-un final). Cum e o zi asa senina si frumoasa, nu am vrut sa par incarcata, ci naturala. In perioada primaverii-verii nu prea imi place sa ma machiez foarte strident. Unu la mana, e cald, iar in loc de fond de ten prefer o crema nuantatoare sau pur si simplu o crema hidratanta( cum transpiri arata urat fondul de ten ). Doi la mana, imi place sa ma bronzez, deci, no makeup!
    Sper sa va placa, este super usor de realizat, cred ca toate il stim. Va invit sa priviti pozele urmatoare. Orice sugestie este bine venita!
    Va doresc o zi cat mai frumoasa!
Produse folosite: Fond de ten: Rimmel London, Wake me up
                           Tus de ochi: Farmasi
                             Blush: NYX, nuanta Angel
                            Ruj: Chanel, nuanta 05


Un comentariu: