marți, 24 aprilie 2012

Lancome

   In fiecare luna astept cu nerabdare aparitia revistelor mele preferate Elle si Cosmopolitan. As putea petrece ore intregi langa o cafea rasfoind paginile care ma inspira atat de mult. Azi a aparut intr-un final Elle, de care m-am bucurat foarte tare. In revista am gasit o pagina interesanta care mi-a atras atentia. Scria ca, la o vizita in magazinul Sephora, prezentand Elle, voi primi un produs Lancome,si anume Genifique Youth Activator.
 
 "Genifique, distins cu peste 100 de premii prestigioase la nivel mondial, este primul produs Lancome de ingrijire a pielii ce revitalizeaza activitatea genelor si stimuleaza producerea proteinelor tineretii"

   Eram prin mall, deci am decis sa trec pana la Sephora sa ma interesez. Am fost primita cu caldura iar domnisoara mi-a dat raspunsul la intrebare....si anume cadoul. Abia am asteptat sa ajung acasa sa il incerc!
  Ca sa fiu sincera cu voi, ador produsele Lancome. Am avut un fond de ten de la acest brand, si pot spune cu mana pe inima ca, este unul dintre cele mai bune produse pe care le-am folosit pana acum. Va recomand deci sa cumparati revista si sa va grabiti sa va ridicati mica "surpriza". Este in limita stocului disponibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu