duminică, 15 aprilie 2012

Lovely books

     Hristos a Inviat! :)  Zilele astea ma uitam la niste carti pe net si am gasit o fotografie pe care scria "Girl, you don't need bigger boobs, you need to read better books". Nu am sa neg, am schitat un zambet :). Chiar daca blogul meu este despre moda, fashion, beauty ,am fost inspirata de vorbele mentionate mai sus si am decis sa fac o mica postare despre cartile care le-am achizitionat de curand. Consider ca cititul nu doar ca iti imbogateste vocabularul si iti formeaza personalitatea, insa te si relaxeaza. Evident, fiecare dintre noi are gusturi diferite la carti. Sunt sigura ca ati observat, mai nou toate revistele de moda (si nu numai) din Romania sunt pro cititului, de aceea la aparitia lor lunara ne aduc si cate o carte interesanta.
    Nu este neaparat o regula sa investesti o multime de bani pe carti, le poti cumpara si la preturi foarte accesibile si iti poti creea propria biblioteca dupa gust.
   Imi aduc amimte, pe vremea cand frecventam scoala primara, mama se tot plangea de mine "Vai, Kinga, uite cate carti interesante avem, pune si tu mana pe ceva si citeste!". Evident, imi intra pe o ureche si imi iesea pe alta...pana cand am dat de Harry Potter :)). Cred ca atunci am inceput sa prind gustul aventurilor scrise. Cu timpul, mi s-au format gusturile si am inceput sa citesc carti precum Margaret Mitchell, Pe aripile vantului ; Alexandre Dumas, Dama cu camelii ( Care e si cartea mea preferata) ; Emily Bronte, La rascruce de vanturi etc.
   Am decis sa postez cateva carti , de curand le-am cumparat.Inca nu am apucat sa le citesc pe toate, recunosc, insa ma straduiesc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu