luni, 23 aprilie 2012

Party

    Intr-un final mi-am gasit putin timp sa postez si eu una-alta. Zilele trecute au fost unele destul de ocupate, insa acum am toata dupa masa libera, asa ca am sa profit de ea pentru a posta si a ma relaxa. Cum v-am anuntat,acum doua zile, am fost cu Dan la o petrecere, care a fost una foarte reusita. Am baut(mancat) jello shots-uri, jeleuri imbibate in bautura, skittles vodka si multe alte noutati.Nu doar gustul, ci si culorile lor ne-au dat pe spate, au fost vedetele serii.
  M-am simtit foarte bine la chef. Am facut si cateva poze la tinuta, nu sunt foarte clare, insa se vede cat de cat cu ce eram imbracata. Nu doar ca am profitat de aceste deserturi delicioase, dar am si retrait clipele copilariei ascultand muzica de pe vremea aceea. Am cantat si am dansat pe toate hiturile apuse, de la Andre la Non Stop, si multe altele. A fost foarte placut sa vad, ca toti am savurat acele melodii ca si cum ar fi fost cel mai bun desert mancat vreodata.
Seara nu s-a oprit aici. Am avut parte de una dintre cele mai frumoase privelisti ever!

 Va invit sa urmariti mai departe cateva fotografii si cu tinuta. Am decis sa aleg o fusta albasta, un maieu galben si niste balerini. M-am simtit foarte comfortabil imbracata asa. Machiajul a fost unul natural "fumuriu". Putin auriu amestecat ca un maro mai inchis, un blush peach si rujul Chanel. Nu am vrut sa exagerez cu makeup-ul, deoarece stiam ca voi rade mult (imi vor lacrima ochii = posibilitatea de a-mi curge rimelul) asa ca am adoptat unul simplu si totusi de efect.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu