duminică, 3 iunie 2012

Pink

    Dupa atatea zile ploioase si innorate in sfarsit ne-a zambit si noua soarele. M-am trezit cu zambetul pe buze si cu un chef nebun de o terasa, o cafea si....ceva roz. :) Dupa cum bine stiti, sunt obsedata de acea culoare! Unii spun ca e copilaresc, altii ca e de "pitzi", insa mie chiar nu-mi pasa!
    Ma bucur tare mult ca designerii au abordat rozul pastel si rozul neon in acest sezon. In plus, daca mi-ati citit postarea despre aurul roz (daca nu, o gasiti aici ) , stiti ca si bijuteriile au o infatisare mai feminina in primavara-vara aceasta. In H&M am vazut multe accesorii roz, de la coliere statement, pana la cele mai mici detalii.
    Azi, bunica mi-a trimis plachet cu mancarica la Cluj. Nimic nu se compara cu gustarea facuta acasa de mama si de buni. Cum vremea e atat de frumoasa a fost musai sa ma imbrac in roz. :)
Balerini animal print, roz; colanti negri; maieu de aceasi nuanta ca papucii si un sacou roz. Super confortabil.

Ca veni vorba de bijuterii din aur roz....

E musai sa-mi fac un wishlist! Atatea dorinte am. Sper ca pe miercuri sa reusesc sa dau o raita prin magazine sa-mi cumpar cate ceva. Revin cu detalii si preturi.

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu