joi, 28 iunie 2012

Relationships: Soft Karma

    Dimineata superba! Adiere calda si linistitoare. Ca de fiecare data, primul lucru care il fac cand ma trezesc, imi deschid laptopul si-mi verific mailurile. Nu e nimic iesit din comun, incerc sa-mi clatesc ochii somnorosi pe noutatile aparute. De data aceasta, am observat ca pe monitor mi se deschide o fereasta de la messenger. Un vechi prieten s-a gandit sa ma intrebe de sanatate. De la o simpla conversatie de "ce mai faci, cum esti?" s-a ajuns la ceva mai amplu.
- De ce nu incerci sa combini moda, lifestyle and sex pe blogul tau?
  Intrebarea lui m-a pus putin pe ganduri. Nu, nu partea cu moda si lifestyle-ul, ci mentiunea cuvantului "sex". Intr-adevar, traim in secolul 21, acest subiect nu este unul tabu, chiar deloc.
-Nu cred ca asemenea subiect ar putea reprezenta blogul meu personal- ma grabesc sa-l lamuresc.
-Ma refer la cateva elemente sexy, nu neaparat la vulgaritate.
Si da, mi-a suras ideea, doar ca sunt constienta ca aflandu-ma intr-o relatie, prietenul meu nu cred ca s-ar bucura vazand ca pozez in ipostaze sau in tinute cu tenta provocatoare. Si totusi, nu vad de ce as gresi.
  Mi s-a fixat involuntar o intrebare in minte. De ce baietii se simt incomfortabili vazand ca altii le admira prietena, pe cand colo si ei fac acest lucru cu alte fete.
  Am incercat sa gasesc un raspuns rational, si anume ca dragostea tine de suflet. Cu toate ca acest lucru este adevarat, a face dragoste tine de corp, de creier si de simturi....iar aici intra si vazul.
  Este normal, ne aflam la varsta in care tentatiile sunt mari, uneori ne simtim nesigure pe noi. Toti am trecut prin asta si vom mai trece.
  Am avut nevoie de putin timp de gandire. Vroiam sa le pun toate cap la cap. Mi-am pregatit un ceai cu fructe de padure, am aprins o tigareta si priveam privelistea minunata de pe balcon.
   Ma simteam tare relaxata si bine la vazul acelui copac. Am inceput sa compar relatia cu el: ca sa ajunga o relatie puternica si frumoasa, este nevoie de armonie si incredere, precum si copacul are nevoie de soare si ploaie. In unele cazuri vin vanturi puternice care ii rup crengile, insa cu rabdare cresc inapoi si voila, cat e de mare si frumos! Totul tine de timp...
  Inapoi la discutia pe care o aveam cu individul, eram hotarata sa adopt o personalitate mai sexy, insa m-am intrebat: "Nu s-ar supara iubitul meu? Pana la urma sunt al lui, nu cred ca ar avea motive"... Si nu, nu ar avea motive! Si el isi clateste ochii pe "proprietatea" altor baieti, asa cum si altii arunca o geana pe iubita lui. E un fel de Karma, varianta mai soft.
- Toata lumea se uita, e un fel de asociatie secreta. Toata lumea o face, nimeni nu vorbeste despre asta.-imi explica vechea cunostina.
-Eh,intre noi vorbim, insa intre mine si iubitul meu...nu recunoastem.
  In concluzie, toti o facem si nu ar trebui sa ne fie teama sa ne aratam asa cum suntem. Pana la urma, oricat de neadecvat suna, suntem proprietatea cuvia si la randul lor ei ne apartin noua. Asta inseamna egalitate si putin Karma :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu