luni, 25 iunie 2012

Summer freedom

   Ah, si a trecut sesiunea! De abia acum incep sa simt ca a sosit intr-adevar vara. Chiar azi ii spuneam prietenei mele, Mirela, cat de frumos e sa te trezesti dimineata cu zambetul pe buze, sa servesti micul dejun pe balcon in timp ce adierea diminetii se plimba prin parul tau. Au trecut emotiile enervante ale sesiunii, pana la restante (daca vor fi) profitam de vara. Soare, apa, gheata, plaja,rasete, terasa, Breezer...
  Si aerul parca are un miros de distractie. Inchid ochii si am fluturasi veseli in stomac. Felinarele din centrul Clujului sclipesc mai vioi iar agitatia tine pana in toiul noptii. Ma simt relaxata si foarte comoda...iar cel mai important, am timp de pozat si bloggarit. :)
   Mi-am achizitionat revistele de moda preferate in cautare de inspiratie si le-am dat frau gandurilor. Am dat o raita prin H&M, magazinul meu preferat, si mi-am completat garderoba personala cu cateva tinute si accesorii noi. In plus, am pus gherutele pe minunata geanta Ralph Lauren , in nuanta hot pink, de care nu ma mai pot dezlipi.
  Pantaloni din dantela si maieu alb: H&M
  Balerini: New Yorker
  Geanta: Ralph Lauren

 P.S:  Voi gagici, ce planuri aveti pentru vara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu