vineri, 29 iunie 2012

Swimsuits

   In sfarsit a sosit weekendul! Mi-a fost dor de el. Maine am sa plec in vizita la bunicii lui Dan (bunicul lui isi sarbatoreste ziua de nastere). Mi-e dor de aerul curat de la tara, de iarba verde, de frumosul catel etc.
   Pentru a sarbatorii lansarea sfarsitului de saptamana,m-am gandit sa ma bucur de o sesiune de shopping, pentru a ma inspira. Mi-am achizitionat niste costumase de baie adorabile.
Primul, care e si preferatul meu, este unul foarte colorat. Sutienul este cu cupa, fara bretele. Mi-a placut mult combinatia de nuante. Arata foarte dragut cu o bluzita de plaja alba, transparenta si vaporoasa cu o curea in tale si niste sandale tip gladiator. Ochelarii de soare nu trebuie sa lipseasca!
   Acesta costum e clasicul white swimsuit. Arata foarte bine pe pielea bronzata, sarutata de soare.
 Singurul dezavantaj e ca se murdareste repede, insa ce nu facem noi pentru frumusete? O palarie mare din paie ar accesoriza perfect costumul. Pe talie se poate lega o esarfa vaporoasa, usor transparenta pentru un look mai feminin. Ahh, abia astept sa ma duc si eu la plaja!

Voua care costum va place mai mult?

P.S: Pentru ca nu se vede in poza si pentru a ma face inteleasa, slipul este probat PESTE lenjerie. Am indraznit sa apelez la acest gest pentru a va arata costumul de baie in intregime. In plus, sunt ale mele, achizitionate. :)

4 comentarii:

  1. you have an amazing body. love the last one so much

    Hey dear join my giveaway and win an amazing dress

    <3 Una

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! I'll join you giveaway, thanks for invitation!

      Ștergere
  2. you have a fantastic figure and great muscular stomach!

    RăspundețiȘtergere