joi, 7 iunie 2012

Sex and the city-varianta Cluj

    Ieri a fost una dintre cele mai reusite zile din ultima vreme. Am trait fiecare moment la maxim si am avut parte doar de zambete.
    Mi-am inceput ziua cu niste cumparaturi si un meniu Big Mac. Sunt constienta ca este una dintre cele mai nesanatoase mancaruri, insa cate o data simt o pofta nebuna dupa hamburgarul acela mare, cald si zamos. Mirosul parca iti inunda narile si infuleci meniul intr-un timp record. Niciodata nu am reusit sa imi savurez Big Mac-ul si sincera sa fiu, niciodata nu voi reusi. Uitandu-ma doar la chifla cu susan, papilele gustative incep sa o ia razna.
    Dupa acest "mic dejun" copios m-am ales si cu o bratara de culoare galben-neon din H&M. Erau atat de multe accesorii la preturi incredibil de mici, gen 10 lei o bratara, un inel etc. Merita! Daca asa mi-ar incepe fiecare dimineata cred ca lumea mea ar fi intr-adevar un film rulat in fata ochilor mei.

   Tanjeam dupa imbratiseara lui Dan...si nu a incetat sa vina. Am petrecut una dintre cele mai reusite seri din relatia noastra. Chiar daca in timpul zilei vremea a fost foarte urata si a plouat nemilos, spre seara cerul s-a inseninat si am decis sa facem o plimbare.
   Oameni cu stiluri diferite, multi cu aparate foto si mana; fete care stateau pe banca si radeau, copii care se rugau de mama lor sa le cumpere inghetata si o tanti care isi certa copilul pentru ca culese ceva mizerie de pe jos. Totul parea un film real, vieti diferite, mentalitati diferite si totusi, toti eram in acelasi loc...in inima Clujului, sub luminile felinarelor.
 Am tras aerul adanc in piept si am oftat.
-Kinga, te simti bine?-se uita Dan cu ochi nedumeriti la mine.
-Da, doar ca mi-a fost dor de ciudatul Cluj. 
  Destinatia: Toulouse.
    O ambianta calma si relaxanta cu motive frantuzesti. Servire excelenta si mancare nemaipomenita. Mi-am comandat o supa crema de brocoli si un cocktail fancy, Singapore Sling.  M-am simtit ca intr-un film american. Aveam fluturasi in stomac cand povesteam cu Dan, parca as fi fost la prima intalnire. Era totul atat de emotionant si de perfect, mai frumos nici nu-mi puteam imagina. Am decis sa las grijile pentru cateva ore deoparte, sa ma bucur de frumusetea serii si de compania iubitului meu.
    Imi place sa privesc oamenii din jur. Vreau sa le stiu povestea, le caut privirea pentru a ma inspira. Ador sa aud rasetele celor din jur si nu ezit sa le zambesc daca le prind privirea fixata pe mine.

   Langa masa noastra s-a asezat un grup de fete, unu dintre ele isi serba ziua de nastere. Erau aranjate, vesele si pline de viata. Ma gandeam la un moment dat cat de fericita era sarbatorita. A atins o noua etapa a vietii, impreuna cu prietenele ei.
   Spre incheierea serii, in drum spre casa, am prins o secventa dintr-un film la TIFF. M-a uimit linistea din centru. Sute de oameni se uitau la acelasi ecran atenti si prinsi in actinue. La un moment dat toti au inceput sa rada. A fost un moment unic. Merita sa auzi Clujul razand!

3 comentarii: