marți, 30 aprilie 2013

Travel with me: Turist Șuior

       

     Duminică dimineața, ora 9. Intră mami în cameră și mă trezește ca să mă pregătesc de ieșirea de duminică,la Șuior.
    -Mami,tu ai vazut ce vreme-i afară? A plouat!
    -Hai,imbracă-te! Nu ți-a fi nimica!
  Și m-am ridicat amorțită din pat, am aruncat o geană (între-deschisă) pe geam și...
   -Mda,vreme minunată, ce să zic.- comentam în gând.
  După aproximativ jumătate de oră, am fost gata de plecare.
   -Uite-o pe mami cum ascunde trei pachete de Ulpio în ghiozdan!-Îmi șoptește Patrick, căruia nu-i scapă nimic mai noi, mai ales când vine vorba de mâncare. Fiind la vârstă când e în creștere...pofticios pitic ce e!
   
    Odată ajunși la destinație, puțin mi-a mai păsat de vremea urâtă care ne-a vizitat noaptea trecută. Am admirat natura verde și am adulmecat aerul curat,parcă înțepător de curat. Ultima dată cand am urcat la Cota 1000 a fost acum 2 ani, în august, la nunta unchiului meu. De atunci s-au schimbat atâtea...
   Mi-au plăcut foarte mult detaliile rustice. Tot ce era acolo era natural, din pădure. Până și ”ghiveciul” de flori era din trunchi de copac. Niciodată nu mi-am imaginat cum e posibil să combini frumusețea naturii cu elemente moderne și inovative, însă acum am înțeles. Mă repet: detaliile schimbă tot! 

    Pentru a ajunge la Cota 1000 avem posibilitatea să urcăm cu telescaunul. Sincer, mi-e frică de înălțime de mor! Mi-e frică să mă uit în jos de pe o bordură mai înaltă de pe marginea străzii că mă ia cu amețeli. Glumesc! :)) 
   Oricum, când am auzit că voi urca cu telescaunul cred că am avut o figură tare speriată. Dar a trecut. Cred că în momentele acelea nu te mai gândești la absolut nimic, doar îți rotești capul în stânga și-n dreapta pentru că e tare frumos peisajul. Nici nu ști unde să te uiți să vizualizezi tot. Iar aerul la înălțime nu doar că e înțepător de curat, cum am afirmat mai sus, ci e și înțepător de gustos. Nu ați muri de foame nici dacă ați sta o eternitate pe telescaun.
  Pentru cei care adoră mâncărurile tradiționale ardelenești, Restaurantul Cota 1000 oferă o gamă variată de bucate, de la gulyaș gustos, sărmăluțe și țuică de Maramu'  până la pește proaspăt, prins direct din lac. Iar pentru a servi masa intr-o ambianță rustică, turiștii se pot așeza la mesele din ciupercuță, care se întind până la mijlocul lacului. Acum se poate spune că am găsit inima naturii. Suntem înconjurați de pădure, apă, pești jucăuși care mai sar în sus pentru a atrage atenția, izvor curat și un cer etern.
   Pentru a vă oferi o viziune mai clară despre acest loc minunat, am filmat un video pentru voi, un mic review. Vă invit să-l urmăriți!
 
 

Pentru mai multe poze accesați pagina oficiala de facebook Kinga Horn's Blog aici

2 comentarii: