marți, 16 aprilie 2013

Polka dots

     De câteva zile încoace sunt înnebunită după terase. Am o poftă constantă de freshuri, sucuri cu gheată, ceauieri reci si fructe. Ador priveliștea nebună din centrul orașului unde oamenii își fac timp de câte o înghețată cu glazură de ciocolată, și se opresc la bătrânelele de la colțul blocului să cumpere un buchet de flori de primăvară. Îmi place că lumea e mai veselă și mai zâmbăreață, probabil din cauza vremii și mai...politicoasă. :)
    Nu mă pot sătura de aerul cald și proaspăt! Ador Clujul îmbrăcat în Primăvară. Se pare că brandul acesta îi stă cel mai bine. Are culori vii, personalitate, încredere și transmite bună stare.
  Lejeritate. Da, asta m-a definit azi. Deși nu am reușit să petrec tare mult timp în oraș, am ținut neaparat să ies totuși puțin în lume și să servesc o gustare în cinstea soarelui (...”că mi-a fost dor de el...” You know what I mean :) ) Evident, nu m-am putut abține să nu ”păcătuiesc” și mi-am comandat un meniu de la Mc., care a fost atât de bun. Da, îmi pregătesc silueta pentru vară, ce să zic... Oricum,mi-a picat bine! 
  
   Cu toții ne facem planuri pentru vară. Unii numărăm zilele până la finalul sesiunii (și încă nici nu a început) iar alții își cumpără de pe acum bilete de avion pentru city break-uri. Eu personal nici nu stiu ce aștept mai mult. Să scap de licență, oare? Weekendul? Sau petrecerea de ziua mea? 
 
    Indiferent care este ordinea ”aștepărilor” mele, îmi voi găsi mereu timp pentru micile plăceri: cafea,dulciuri și blogăreală. Voi ieși mai des în oraș, pentru că terasele cer companie, și voi profita de soare ori de câte ori prind ocazia. Mi-am pus pe wishlist niște ochelari de soare foarte faini. Chiar merită!
Cămașă: Magazin SH
Blugi: H&M
Slippers: Zara
Colier: Stradivarius
Accesorii: No name,random store
Nu uitați să dați like paginii de facebook Kinga Horn's Blog

6 comentarii:

  1. Ce bine ca tu te poti bucura de vreme frumoasa:)
    Super outfit!!!<3
    Imi place camasa maxim!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos e colierul:x
    Ai uitat sa zici ca multi asteapta mini vacanta de 1 mai ca sa faca o mica escapada la mare!:))

    Te pup:* Succes cu licenta

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu adoram Clujul primavara. Doar atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. superba bluzita! iti sta foarte bine :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ft mult blog-ul tau:) o intrebare as avea: cum ai reusit sa te lasi de fumat?:D sau eventual daca ai putea sa scrii despre asta aici pe blog. :) ( sunt si eu fumatoare si incerc sa ma las :P) Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare fain! In legatura cu fumatul,sincer mai greu a fost sa lucrez la psihic cand m-am hotarat sa ma las. Mi-a trebuit putina vointa si autocontrol. Mai am pofta din cand in cand de o tigara,Mai ales cand ma uit la serialul meu preferat "Sex and the City" sau cand savurez cafeaua de dimineata,dar ma abtin cum pot de tare. Ma gandesc ca de banii de tigari as putea sa-mi iau altceva :)

      Ștergere