miercuri, 16 mai 2012

Piesele de rezistenta

    Imi amintesc de vremurile cand eram pitica, in fiecare sezon mama ma scotea la o sesiune de shopping. O data de Pasti, de ziua mea, la inceputul anului scolar si de Craciun. Mereu imi doream haine "de'alea ce poarta fetele mari". Acuma insa, cand bat pargul zilei mele de nastere (in doua zile implinesc 21 de ani), nu ma gandesc la altceva, decat la o tinuta colorata, cat mai feminina si vie, care sa trezeasca amintirile copilariei dulci.
   Sunt convinsa ca toate avem in garderoba o piesa de rezistenta, care ne salveaza in orice situatie. O rochita, o bluza, perechea aceea de blugi ultra stramti? Nu conteaza! Important e ca ne simtim bine in acea piesa vestimentara, ne ofera un plus de incredere si un aer sofisticat.
  Vara aceasta a adus cu ea cateva must have-uri, compatibile cu diferite stiluri de personalitate.

Sacouri colorate

 Cu siguranta va inviora tinuta. Pentru o tinuta casual, de zi, poti alege o pereche de pantaloni negrii, un top gri, tocuri si sacoul colorat, intr-o nuanta de albastru sau orange. Daca nu esti fana tocurilor,poti sa optezi pentru pantofi masculini.

Pantaloni largi



   Cand vine vorba de culoarea pantalonilor, personal prefer unele mai naturale. Avand in vedere ca pantalonii sunt destul de evidenti, nu-mi doresc sa fie prea tipatori din punct de vedere al culorii...insa asta e opinia personala. Cele cu talie inalta ma avantajeaza, deoarece fiind micuta de statura, pot purta platforme sau tocuri inalte. Nu doar ca imi vor face picioarele sa para mai lungi, insa voi "pacali" lumea cu inaltimea mea.In plus, aceasta tinuta nu necesita prea multe accesorii. Less is more!

Fuste maxi sau plisate

   Este alegerea perfecta daca ai coapsele proeminente. Daca optezi pentru fuste cu talie inalta, o curea ar putea definii talia, transformand-o intr-una de viespe! Platformele sau tocurile vor face sa pari mai inalta. E foarte usor de accesorizatPentru o tinuta de zi poti alege o fusta maxi, un top alb sau crem, multe lantisoare aurii,lungi si o palarie clasica.

Geanta plic supradimensionata


   Sincer, e accesoriul meu preferat din acest sezon! Inspira atat de mult rafinament. Poate transforma o tinuta casual intr-una mai eleganta. In plus, arata foarte bine in combinate cu jeansi sau fuste. Din fericire, puteam jongla cu formele si culorile lor, deoarece se gasesc in aproape toate magazinele de moda. Si un sfat practic: cautati si prin second hand-uri! Veti gasi multe modele, ieftine si vintage. :)

Pantofii masculini



  Anul trecut, in Germania, am gasit un magazin oarecare, in vitrina caruie erau insirate zeci de pantofi masculini. Nu neg, am zabovit putin in fata incaltamintelor. Imi placeau mult, insa nu eram sigura ca mi se potrivesc. Am zarit o pereche, forma masculina, insa cu imprimeu floral.
  Anul acesta se pare ca a revenit trendul masculin, din contra, intr-o forta puternica. Sacouri, pantaloni, boyfriend jeans-i, toate aceste piese vestimentare inspira feminitate chiar daca imita sexul opus. Mesajul care ne este transmis prin acest trend e unul cat se poate de clar, ATITUDINEA conteaza! :)

Un comentariu: