marți, 29 mai 2012

Little black dress


    Baia Mare, dulcele oras natal! Mi-e atat de dor uneori de el, de stradutele pietruite pe care am pasit zi de zi in drum spre scoala, de parcul verde si linistit, unde imi savuram inghetata cumparata de la chioscul din colt. Frumoase amintiri si clipe, toate acasa!
    Nu stiu de ce, insa de fiecare data cand particip la o nunta,imi vin in minte trairile petrecute in dulcele oras. Acolo am copilarit, acolo am plans, m-am indragostit si mereu speram ca acolo sa imi gasesc marea iubire.

  Sambata, 26.05.2012

   "Mami, nu am gasit ciorapi de culoarea pielii la magazin!", strigam dupa ea agitata. Pregatirile erau in toi. Parul, machiajul si tinuta, toate trebuie sa fie impecabile si perfecte. Se anunta o nunta foarte importanta! Ca oricare dintre noi, ne alegem tinuta cu saptamni inainte, insa totusi , in ultima clipa ne imbracam si  ne aranjam. Rochia trebuie sa fie calcata, pantofii ingrijiti iar machiajul si coafura, mai mult ca perfecte! Nimic nu se compara cu complimentele, "ce prezenta eleganta" sau "ce frumoasa esti".Da, doar noi stim cat stam in fata oglinzii pana "ne gatim".
  Cu toate ca sezonul acesta e foarte colorat, am optat pentru o rochita simpla, neagra. Cu ea nu vei da gresi niciodata, indiferent de ocazie!

   Colierele statement sunt un must have pentru mine. Poate transforma o tinuta simpla, intr-una eleganta si sofisticata. (Puteti gasi la Melo Melo coliere asemanatoare. Eu de acolo l-am cumparat pe al meu.)
 Rochita: H&M
 Pantofi: House of art
 Geanta plic: Un magazin oarecare ( a fost chiar foarte ieftina!)


  Am ales geanta plic si pantofi gri, deoarece nu am vrut ca tinuta sa iasa prea mult in evidenta cu o culoare tipatoare. Colierul a accesorizat destul de bine tinuta, ceea ce m-a multumit. O pereche de cercei simpli, cu surubel au completat look-ul.

  P.S. Aceasta tinuta este perfecta si pentru banchet. Puteti sa o accesorizati foarte usor dupa gust si personalitate. Tot odata vreau sa va reamintesc de pagina oficiala de facebook, Kinga Horn's Blog si de noul mail ask.kingahorn@yahoo.com , unde puteti sa imi impartasiti sugestiile si intrebarile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu