duminică, 20 mai 2012

Noi achizitii

   Azi am avut putin timp de mine, ceea ce inseamna ca m-am cufundat in fabuloasele magazine de haine. De cate ori trec pe la H&M, nu ies de acolo fara sa imi achizitionez cate ceva. Va sugerez sa treceti si voi pe acolo. Veti gasi multe articole care cu siguranta va va atrage atentia. Am stat vreo 20 de minute la rand ca sa pot intra in cabina de proba. :) Nu mi-am cumparat multe hainute, insa oricum sunt foarte entuziasmata. De fiecare data cand ma aleg cu ceva nou, ziua mea devine una mai senina si mai insorita.
   Am ales tricoul acesta, deoarece e asa de dulceeee! Imi place printul floral din inimioara. In plus, in spate se incheie cu nasturi, ceea ce da o nota vintage. Materialul e foarte bun, ma simt tare comfortabil in noua achizite. Merge perfect cu o pereche de pantaloni cu talie inalta, tocuri si o geanta plic supradimensionata. Imprimeul floral este un must have in vara aceasta. Il puteti achizitiona si voi, pretul e de 39.90 lei.
   Tot din H&M mi-am cumparat si aceasta fustita. Initial e mini, insa cum eu sunt micuta, o pot purta cu talie inalta si arata foarte chic. Culoare este destul de stridenta, deci o voi evidentia si mai placut cu un maieu simplu, alb si ceva accesorii, balerini si o geanta de zi. Pretul este de 19.90 lei.
   Am deci sa dau o raita si prin Zara. Am gasit acesti pantofi la un pretul incredibil de 89.00 lei. Erau si pe negru. Am optat totusi pentru acestia maro, deoarece sunt foarte casual, comozi si usor de asortat. O pereche e jeansi, sacou, geanta de zi gen Louis Vuitton (cea clasica, care se poarta pe brat), parul prins in coada lejera si ochelari de soare. Sau puteti alege o rochita asmietrica si o geanta plic supradimensionata. Oricare varianta va place, va garantez ca va veti simti bine in pielea voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu