miercuri, 19 decembrie 2012

Holiday fever

   Dimineata perfecta pentru mine consta in a ma trezi langa Dan, de a-mi face o cana plina de ciocolata calda si de a rasfoi revistele mele preferate. Se intampla rar sa am timp sa lenevesc pana la orele pranzului, insa atunci cand am ocazia, profit de relaxare. Azi dimineata, citind un articol in ELLE si admirand noile trenduri,am simtit ca a venit timpul sa postez o tinuta a zilei din nou, avand in vedere ca oricum trebuia sa ies cu Dan sa ne facem cumparaturile de Craciun.
   Imi place foarte mult, cum arata la tinute, combinatia dintre piele si blana. E o alegere feminina, ceea ce imi caracterizeaza stilul. Din acest motiv am ales sa port o pereche de pantaloni din piele in combinatie cu un paltonas imblanit. Enjoy!
JC Boots
H&M Coat
Random brand leggings
Vintage bag

                                    Urmariti Kinga Horn's Blog pe facebook aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu