miercuri, 5 decembrie 2012

Baroque inspired

    Acum doua saptamani, ma plimbam vesela prin magazinele din centrul Clujului pentru a-mi completa garderoba cu tinute de sezon. La un moment dat, am zarit in vitrina unui magazin o fusta fabuloasa, cu elemente baroc si cu detalii foarte elegante. Am intrat de curiozitate, pentru a o proba. In momentul in care m-am vazut in oglinda imbracara in ea, am zis "Trebuie sa fie a mea!"
   De atunci am asteptat momentul potrivit pentru a-i face intrarea in faimosul Cluj, unde stradutele pietruite emana un aer vintage si cladirile vechi ne soptesc povesti despre vremuri apuse. Si cum stilul baroc e tot mai celebru in lumea fashionului, am decis sa ma "molipsesc" si eu cu cateva accesorii si hainute de acest gen.
  

   Litas: JC
   Fusta: Random shop,il gasiti in Cluj, pe strada Regele Ferdinand
 

2 comentarii:

  1. Care e numele magazinului?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi scapa denumirea lui sincer, insa se situeaza aproximativ vis-a-vis de fostul Leonardo.

      Ștergere