sâmbătă, 11 august 2012

Summer paradise

   Mi-am luat concediu, se vede. De cateva zile bune nu mi-am deschis laptopul si nu mi-am accesat pagina de facebook, mail-ul, twitter-ul etc. Sincer, e incredibil de relaxant sa stai departe de internet pentru cateva zile. Mi-a prins tare bine relaxarea asta.
   Zilele trecute au fost cu adevarat fabuloase. M-am tolanit langa piscina pe un sezlong, sub sarutul soarelui sorbeam din cocteilul, rece si colorat, de kiwi. Mirosul placut si cald al uleiului de plaja parca se imbiba in piele bronzata, iar stropii reci de apa ma racorea din cap pana in picioare.
   E foarte placut sa profit de vara, de fiecare minut, de orice strop de apa. In plus, ma pot mandrii cu un bronz (aproape) uniform si sanatos.
      Si cum sunt o iubitoare de dulciuri, mananc ori de cate ori am ocazia, adica zilnic :)). De data aceasta am gustat dintr-un desert cu adevarat delicios, si anume vafe cu sirop de vanilie si ciocolata. Hmm, imi lasa gura apa, si da, am comantat doua portii :))
 Imi aduc cu drag aminte de zilele trecute. Asemenea experiente merita repetate ori de cate ori se iveste ocazia.


2 comentarii:

  1. alea sunt waffles toata ziua. pancakes sunt altceva ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, insa in meniu scria pancakes. Oricum, era delicios, indiferent de denumire. :)

      Ștergere