marți, 28 august 2012

Scrisoare de dragoste catre ELLE

    Inca din clasele primare ma pasiona foarte mult literatura. Mereu eram in cautarea unei carti noi care sa-mi ofere aventura, dragoste si comedie. Aceasta dorinta de a citi s-a accentuat pe zi ce trece. Avansand in varsta am inceput sa scriu diferite articole si recenzii. Pana si in ziua de azi imi vad visul cu ochii deschisi: sa am propriul meu articol intr-o revista glossy.
   Luna trecuta am hotarat sa scriu o scurta scrisoare revistei Elle,in rubrica destinata cititoarelor. Nu eram sigura ca o vor publica, si nu mica mi-a fost uimirea, azi, cand am rasfoit paginile din editia septembrie. Pur si simplu m-a coplesit o senzatie euforica de bucurie si mandrete.  Va imaginati, am sunat-o pe mama in minutul urmator si i-am dat vestea. Vocea ei era plina de zambete, ceea ce m-a bucurat si mai mult.
   Nu este o scrisoare foarte lunga, insa totusi, pentru mine e o realizare si o indrumare de a-mi urma visul, de a ma perfectiona si de a-mi pune gandurile pe foaie( in cazul de fata pe blog :) )


Un comentariu:

  1. ce fain tu, ma bucur pt tine, bravo ! o si cumpar revista zilele astea promit! :*:*

    RăspundețiȘtergere