vineri, 13 decembrie 2013

Ofertă Revelion 2014

   Și tocmai când m-am așezat la birou, lângă un pahar cu șampanie și o lumânare, când pe fundal la Magic FM melodia Santa Baby mă relaxa, pentru o fracțiune de secundă tot acest an s-a derulat în mintea mea. Un an frumos, bogat, cu râsete și plânsete, cu realizări și bucurii... Un an perfect, așa cum trebuie să fie. Ne-am mai maturizat puțin. Și oare nu merită să cinstim aceste 12 luni care ne-au dus cu un pas mai aproape de dorințele noastre?
   Nu mi-am terminat monologul când a sunat interfonul. Prietena mea A. mi-a făcut o vizită pentru a bârfi ultimele evenimente, petreceri și evident, de a ne inspira una pe alta în ceea ce privește alegerea cadoului de Crăciun pentru cei dragi. Până când...
-Kinga, tu ce ai de gând să faci de Revelion? -mi-a adresat A. întrebarea mult auzită în această lună. Și nu mă mir, pentru că multă lume e în dilemă încă. E nehotărâtă, ar merge și aici, și acolo.
-Păi mai mult ca sigur voi merge în Bermudas.- i-am declarat fericită, probabil pentru că acesta este primul an în care nu mă mai stresez cu locația Revelionului.
-Hmm. Este ceva party?
-Da, este! Și e in stil Charlestone. :)
   Am petrecut cel puțin jumătate de oră povestind despre această temă. Am discutat meniul, băuturile, am zăbovit asupra muzicii care ne va ține inimile pe ritm, am mărunțit fiecare detaliu, așa cum facem noi gagicile, știți și voi.
-Deci meniul arată foarte bine. Cred că va fi foarte delicios.-îmi mărturisea A. cu poftă.-Rulada mozaic cu ciuperci și piept de curcan îmi lasă gura apă. Apropo, ai ceva de mâncare pe aici? Mi-e foame.
*și am început să râdem amandouă*
  Personal, când mă duc la o petrecere, mai ales când este vorba de una elegantă, îmi place ca mâncarea să fie una "împărțită" pentru toate gusturile. Cei care nu servesc carne să aibă alte delicii de unde să poată gusta, sau doritorii de salate să aibă și ei câteva sortimente care pot fi consumate și savurate. În meniul celor din Bermudas am găsit tot soiul de mâncăruri care mi-au încântat papilele gustative, deși încă nu le-am gustat. 

SALATE:
-Salata de cruditati;
-Salata greceasca;
-Salata de cartofi cu masline;
-Salata de muraturi;

BRANZETURI:

-Branzeturi frantuzesti cu struguri si nuci;
-Rulada de branza cu verdeata;
-Branzeturi pe pat de rucola(mozarella, brie, cascaval, telemea, etc)

GUSTARI RECI:
-Cosulete aperitiv cu pasta de branza;
-Rulada mozaic cu legume;
-Ciuperci umplute cu branza;
-Ardei umpluti cu branza si marar;
-Rulada mozaic cu ciuperci si piept de curcan;
-Crochete de curcan si porc;
-Chiftelute de curcan si peste cu susan;

DESERT:
-Salata de fructe;
-Prajituri delicioase de casa;
 -Și Kinga? Cât costă această petrecere?
 -Prețul normal este de 170 de ron care include un voucher de 80 de lei pentru băuturi. Șampania este din partea casei iar băuturile cuprind întreaga varietate a localului. În plus, la cei care aleg să-și petreacă ultima zi din an alături de echipa Bermudas li se va emite un card VIP cu ajutorul căruia clienții vor avea intrare liberă la toate evenimentele din viitor.
-Serios? Deci practic ți se mai oferă și un card VIP gratuit pe lângă faptul că bufetul este unul bogat și șampania e din partea casei?
-Da!-i-am zâmbit ușor. În plus cei care se hotărăsc să vină de Revelion în Bermudas până la data de 21 Decembrie primesc 15% reudcere din prețul de 170 de RON.  
   Și atunci am realizat cu adevărat cât de bine e că mi-am rezervat locul din timp. Pot profita de aceste beneficii din plin, mă pot distra și asta mi se pare și mai bine. Pot cinsti tot acest an așa cum se cuvine,cu multă șampanie și mâncare din belșug. Știu că banii sunt investiți într-o petrecere serioasă, elegantă. Nu orice petrecere, ci în stil Charlestone. Iar ceea ce mi s-a părut intr-adevăr flatant, e că se oferă și un premiu, și anume o sticlă de șampanie Piper pentru cea mai frumoasă și elegantă ținută în acest stil. Eu zic hai să-i mai dăm anului 2013 o șansă și să îi mulțumim pentru toate bunătățile, și răutățile dupa caz, care ni le-a oferit. Pentru că noi tot aici suntem,  poate puțin mai înțelepți și mai maturi.


 Pentru cei care sunteți interesați găsiți toate detaliile pe pagina oficială de facebook al clubului Bermudas
AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu