joi, 20 septembrie 2012

Pastel and print

      Am petrecut o dimineata superba! Dan m-a asteptat cu cafeluta, am luat micul dejun impreuna si am povestit neintrerupti.
    Mai nou, cu greu ma scoatae cineva din camera. Am inceput sa citesc cartea "Eat, Pray, Love" si nu ma pot dezlipii de ea. Am vazut varianta ecranizata, si sincer, se numara printre filmele mele favorite, insa cartea...e fabuloasa!
    Am facut legatura cu postarea de azi, deoarece citisem la un moment dat despre stilul de viata italian combinat cu cel american. M-a inspirat eleganta Romei, descrisa cu o minutiozitate excelenta, in comparatie cu nonconformisul New York-ului. M-am uitat prin garderoba mea (cea noua) dupa o piesa vestimentara care sa-mi oglindeasca starea de moment. Am incercat sa combin clasicul cu ceva putin mai extravagant.
  
 Combinatia dintre alb si crem e una dintre preferatele mele. Inspira feminitate si tine linia clasica a tinutei.
   P.S: S-a dat drumui unei ploi torentiale de toamna. Se pare ca se agata de razele soarelui cu atata violenta, incat a adus cu ea si vantul rece si intepator. Chiar daca in momentele astea nu sunt in Italia sau prin New York,am langa mine o carte minunata si o vreme numa' buna de citit!

Pantaloni si top:H&M
Balerini: Leonardo
Geanta: Random brand
Vesta: Blanco
Esarfa: Guess

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu