miercuri, 19 septembrie 2012

Nude fall

      Clujul a reinviat! Noii studenti s-au instalat deja in marele oras, iar in aer se aude un zumzet de tinerete. Ce frumos e Clujul toamna...
    Ca veni vorba de toamna, gradele inca poposesc pe la 26, 27 de grade. E bine totusi, mai profit putin de hainutele de vara, mai incolo ma voi satura sa dardai de la aerul rece si intepator.
   Si da! Ne-am mutat! Dan si cu mine ne-am gasit un apartament foarte dragut, iar aseara am iesit la Bistro Viena sa sarbatorim. Frumoasa seara!Evident, ca orice fata, ador garderobele mari si incapatoare, in care sa ai acces vizual la fiecare hainuta pe care o detii. Zis si facut! Cu o saptamana in urma mi-am realizat propriul meu closet room, unde toate hainele imi sunt insirate frumos pe umerase, dupa culoare si lungime, iar pantofii sunt zambetul incaperii, stand tantosi langa posete. Acum pot spune ca mi-am facut o garderoba asa cum imi place mie! "Fashion"-cum se zice la noi in Cluj, insa mai nou se pronunta exact cum se scrie :))
    Seara trecuta, avand in vedere circumstantele de veselie, am iesit cu Dan sa sarbatorim. Ador sa ma plimb seara prin centrul Clujului. Doamne, cat poate fi de frumos! De doi ani locuiesc in acest oras, si numa nu ma satur de el. Mereu gasesc ceva nou in el, mereu ma surprinde cu noi evenimente, iar stradutele pietruite ma duc cu gandul la epoci apuse, in care lumea buna se plimba pe ele, domnii fumau trabucuri scumpe iar doamnele isi tineau umbrela dantelata deasupra capului, ca soarele sa nu le strice coafura perfect pusa la punct.
   The outfit was...
Geanta: Meli Melo
Top and pants: Random brand
Vesta:Blanco
Botine: Jeffrey Campbell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu