marți, 24 iulie 2012

Roof party

     Hainele sunt imprastiate peste tot in camera. Telefonul incepe sa sune, iar eu sunt pe nicaieri cu pregatirile. Ma imbrac repede, sustrag un iaurt inghetat din frigider si il savurez pe taxi, in timp ce ma indrept sper prietena mea, Alexandra.
   Dupa aproximativ doua ore de pregatiri, am ajuns in fata cladirii Alpha Business Center. M-au cuprins emotiile. Basul melodiilor de auzea pana la parter si imi transmiteau o vibratie in inima. Urcata pe acoperis, m-a intampinat un camp vizual cu totul deosebit. Ochii mei se scaldau in sutele de luminite, care si ele, la randul lor, dansau pe ritmul muzicii.
  Lumea incepea sa soseasca. Aerul s-a molipsit de rasetele si cantecele tinerilor. S-au contopit stilurile, vorbele si gesturile, cu totii am format un intreg, unul mare si vesel. Muzica imi curgea prin vene, involuntar te provoca sa bati pasul in ritm cu ea. Zecile de maini in aer mangaiau cerul intunecat, iar veselia se up-grada in paralel cu volumul melodiilor.
     Saruturile si imbratisarile indragostitilor pluteau in aer. Privelistea romantica le oferea intimitate, chiar daca pe langa ei erau sute de persoane. Ritmurile aprinse iti ardeau talpile, incepeai sa te misti din ce in ce mai vioi, te controla si te domina.
     Nu exista rau pe lume. Nici durere, nici suparari sau dezamagiri. Eram doar noi, pe varful unei cladiri inalte, unde ne-am format o aura a noastra cu muzica buna si bere rece :)
  Foarte reusita petrecerea si cu siguranta memorabila. Am ramas cu un gust dulce urmatoarea dimineata si m-a ambitionat sa traiesc fiecare clipa cu un zambet pe fata. :)


2 comentarii: