luni, 20 ianuarie 2014

Chocolate days


      Dimineți reci.Nu mă pot obișnui cu ele. Vreau să le dau savoare, poate să le îndulcesc să persiste toată ziua starea pozitivă.
     Deschid somnoroasă ochii și din momentul acela nu mă pot gândi la altceva, decât la o cană de cafea. O dată ce am savurat-o m-am umplut de energie. Ador gustul cafelei! Și uite că o simplă ceașcă de cafea dă startul poveștii mele zilnice. 
   
   Iubesc să mă trezesc lângă Dan în fiecare zi. De regulă eu sunt mai matinală decât el. Nu, nu spun că-mi place să mă trezesc devreme, însă din când în când simt nevoia să-mi setez alarma pe ora 7:30 sau 8 pentru că mi se pare ziua mai lungă, mai activă și mai valoroasă. Până îmi iau inima în dinți să ies de sub plapuma caldă îmi acord 2 minute să-l privesc pe Dan cum doarme. E liniștitor. După ce m-am hotărât că ar fi timpul să dau startul unei zile noi, îmi mângâi iubirea pe mână și îl sărut ușor pe obraz de bună dimineața. Îmi zâmbește și apoi mă imbrățișează. E momentul nostru, simplu și tandru. 
  La noi acasă, la Cluj, micul dejun se servește în pat. Mereu! Ne este prea lene să părăsim dormitorul cald. E mult mai ușor să stăm înfofoliți în pat cu un castron de cereale ( sau biscuiți cu lapte ) în brațe și cu un episod din serialul nostru preferat.
    Încerc să mă ocup mult de decorarea apartamentului nostru. Din păcate acest lucru este puțin dificil deoarece locuim în chirie și nu ne sunt permise anumite schimbări. Totuși, pe cât se poate, mă ocup de înfrumusețarea locuinței...cel puțin până în vară. După aceea ne mutăm.
    Fie zi sau noapte, nu contează, dormitorul este luminat de flăcările slabe ale lumânărilor. Îmi place sentimentul romantic-cozy pe care ni-l oferă. Până anul trecut în toamnă nu eram atât de dependentă de imaginea casei mele, însă șederea mea în Germania mi-a deschis o altă viziune despre acest aspect. De felul meu nu sunt creativă,deloc, dar de când m-am întors am început să pun accent pe aceste detalii, și într-adevăr mă simt mai relaxată și mai comodă acasă. 


    Mă dedic fiecărei zi. E o aventură nouă pe care vreau să o descopăr. Da, știu, nu toate-s roz și perfecte, dar mă străduiesc să mă bucur de lucrurile simple.Precum ciocolata, găsim tot soiul de sortimente:neagră, amăruie,albă,cu căpșuni sau cafea...
Mă inspir din tot ceea ce-mi face plăcere: reviste, cărți, poze, filme.
    În 2 săptămâni am să mă reîntorc în Germania pentru câteva luni. Acolo mă vor aștepta experiențe noi,alți oameni minunați și multe alte zile de ciocolată. Oricum, vă voi ține la curent cu toate și vă voi oferii un insider din momentele mele acolo. Dar până atunci mă mai bucur puțin de frumosul Cluj.
   Până una alta, azi îmi voi petrece ziua în pat deoarece sunt foarte bolnavă. Pe rețeta eliberată de medic, la secțiunea diagnostic scrie pneumonie. Mda, sentiment ciocolată amăruie, adică nu-mi place! 
                          
  Voi ce ciocolată preferați?
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu