joi, 7 noiembrie 2013

Le boyfriend jeans


   Hai că acum ne-am luat pe bune adio de la vremea frumoasă. De câteva zile s-a lăsat un aer rece deasupra Clujului, iar eu de o săptămână stau în pat în compania unor medicamente puternice, deoarece răceala şi-a spus cuvântul.
     Anyway!



      Un tânăr:
  • Ambiţios
  • Talentat
  • Fotograf profesionist
  • Cu un mic studio personal
  • Cu vise măreţe   
 Sper că fotografiile şi-au spus cuvântul. Mă bucur tare mult că am reuşit să împletim o colaborare atât de plăcută. Vă sfătuiesc să intraţi pe pagina lui de facebook, AICI , unde veţi găsi mai multe fotografii. Poate îi daţi like şi paginii lui pentru a fi la curent cu toate noutăţile din portofoliul lui. În plus, Tibi este invitat la evenimente, nunţi, botezuri, la sfârşit de an şcolar pentru a oferi cele mai bune servicii în ceea ce priveşte fotografierea momentelor preţioase. 
  

   Cât despre ţinuta mea, am ales o pereche de boyfiend jeansi de la Oliver, top şi sandale de la Zara, colier Meli Melo şi o eşarfă dintr-un magazin oarecare.  
    Vă aştept şi pe pagina mea de facebook, aici 
Voi cum aţi asorta o pereche de boyfriend jeansi? 
 

2 comentarii:

  1. Tocmai te-am descoperit! Esti minunata! Imi place mult blogul tau :D
    te pup :*

    http://cappuccinoandstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere