luni, 25 martie 2013

The Woman

        Deși a trecut puțin timp de când a luat sfârșit ”Conferința de Business feminin- The Woman”, am ținut să scriu o postare totuși despre acest eveniment, deoarece impresiile pe care mi le-a lăsat sunt atât de plăcute, încât merită să le pun pe foaie (în cazul acesta blog).
    Cred că cel mai indicat ar fi să încep cu începutul.
    Era o miercuri seară, liniștită, când am fost anunțată că următoarea zi trebuie să particip la eveniment. Am fost tare fericită, deoarece de când am auzit că va avea loc această conferință, mi-am dorit să mă duc. Am început să cotrobăi prin trusa de machiaj pentru a-mi pregăti fardurile, am întors dulapul cu fundu-n sus, mă fâțâiam în oglindă oscilând intre păr natural ondulat, sau întins cu placa, efectiv am creat o agitație în cameră, ca un vârtej puterninc și neașteptat.
    Următoarea zi, pe la orele prânzului a început conferința la minunatul Grand Hotel Italia. Incinta era amenajată discret, cu bun gust, cu un podium pe unde au defilat modelele purtând Escada, în centrul salonului erau așezate câteva măsuțe elegante învelite cu mătase albă, unde doamnele serveau un pahar cu băutură și discutau despre afaceri, iar pe partea stângă a încăperii faimoasa Casă de Bijuterii Sabion și-a prezentat bijuteriile unicate și spectaculoase doamnelor iubitoare de modă și rafinament.

    Toată lumea era agitată, organizatorii alergau din stânga-n dreapta pentru a oferi cele mai plăcute servicii doamnelor participante. Cred că un asemena eveniment este foarte constructiv. Gândiți-vă la sutele de femei care încearcă să-și deschidă propria afacere, la femeile care deja conduc un business al lor, la doamnele care sunt la început de carieră și au nevoie de îndrumare,ponturi și gânduri pozitive care să le ajute să evolueze. Motiv pentru care o invitată specială a fost Andreea Marin, care a venit pentru noi, femeile, să discute despre experiențele ei, să ne încarce moralul cu vorbe plăcute și sfaturi pentru un început de carieră.
    Ideea acestei întruniri e de a discuta despre afaceri, despre a divulga ponturi și de a încuraja businessul feminin. Toate avem nevoie de un feedback din când în când, de susținere și cel mai important, de propria noastră voință.
    La The Woman am avut plăcerea să cunosc multe femei puternice, încrezătoare în forțele lor, adevărate inspirații. Participând la fel și fel de evenimente de acest gen, automat intrii în contact cu o lume nouă, o lume cu care ai un subiect comun, de la care poți învăța lucruri noi și cu care poți să-ti faci legături sau de ce nu,colaborări.
   O altă personalitate importantă care ne-a fost alături se numește Romanița Iovan, una dintre doamnele pe care le respect cel mai mult din businessul românesc. Câtă încredere și pasiune pentru muncă transmite celor din jur nu pot descrie în cuvinte. Cred că nici cel mai talentat scriitor nu ar putea să o facă. E plină de energie, eleganță, și are atitudinea unei adevărate business woman.

      Seara a fost încheiată de o prezentare de modă în spatele cărei stătea Romanița. Am reușit să arunc o privire în culise, unde gagicile se agitau să se îmbrace, iar colegii mei de la Sabion le accesorizau cu frumoasele bijuterii create la atelierele din Târgu Mureș. Romanița le coordona, le ajuta cu ținuta și le aranja pâna la cel mai mic detaliu. Și acum îmi sună în urechi vorbele ei adresate fetelor de atâtea ori:
”Ușor,ușor fetelor! Sunt materiale foarte fine...”
Și într-adevăr, erau fine, elegante, frumoase și feminine.
Pentru mai multe poze dați click aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu