vineri, 4 ianuarie 2013

A new beginning

     Ştiu că am întârziat cu această postare, însă mai bine prea târziu decât niciodată.
Anul ce a trecut mi-a adus multe realizări,atât pe plan sentimental,cât şi pe plan profesional.
                                                                    2012...
...îţi mulţumesc pentru răbdare,daruri,zâmbete,lacrimi,bucurii,mângâieri,inspiraţii,îţi mulţumesc pentru oamenii minunaţi din jurul meu care mă iubesc şi mă acceptă cu defecte cu tot,pentru toate cărţile bune pe care le-am citit,toate săruturile care le-am oferit şi le-am primit,pentru bucuriile pe care le-am împărtăşit cu familia, pentru toate bucatele gustoase pe care le-am mâncat, îţi mulţumesc pentru tot!




                                                      Click aici pentru mai multe poze.

5 comentarii:

  1. La multi ani! Sper ca si 2013 sa.ti aduca numai fericiri ! Esti o scumpa:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)
    La Multi Ani si tie!

    XoXo

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase tinutele.
    La multi ani si un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. La multi ani si tie,dear.
      Cu putina intarziere. Mi scuzi :)

      Ștergere