duminică, 4 noiembrie 2012

Vibrant lips

      Toamna aceasta a adus culori vii nu doar in planul hainelor, ci si in ceea ce priveste machiajul. Pentru a fi in ton cu nuantele tomnatice, putem opta pentru un ruj de o culoare vibranta, care sa se asorteze cu tinuta si sa creeze o armonie placuta.
   Toate nuantele, de la burgundy la mov inchis, maro chiar sau rosu (care niciodata nu se va demoda) sunt bine venite.
    Citisem la un moment dat undeva, ca make-up artistii sustin ca cel mai senzual lucru la o femeie este rujul rosu intens, iar femeiile cred ca acesta e cel mai dificil pas. Ceea ce e adevarat! Daca dorim sa ne coloram buzele intr-o nuanta foarte aprinsa, trebuie sa avem mare grija. Pentru ca rujul sa aiba o durata lunga pe buze, va sfatuiesc sa urmariti cativa pasi.
1.Aplicati fond de ten pe buze.
2.Cu un creion ,de aceeasi nuanta cu rujul, colorati buzele in intregime.
3.Aplicati rujul.
4.Tamponati usor culoarea cu un servetel pentru a scapa de exces.
5.Cu un corector si o pensula trasati linia buzelor pe exterior. Asa vom oferi luminozitate fetei.
 
    
    Pentru un machiaj de seara mai sofisticat, merge foarte bine ombre pe buze. Am vazut ca in ultima vreme acest ombre a devenit un adevarat trend. De la blugi (cele mai multe perechi le-am vazut la Zara) pana chiar la coafura. Se pot crea cu usurinta, aveti nevoie de un ruj in culoarea dorita, o pensula si fard de pleoape.
    Mi-am facut si eu un wishlist cu rujurile pe care vreau sa le achizitionez.Primul ar fi de la L'Oreal Paris Color Riche, editia de toamna, care a venit cu nuante noi laptoase, mate , fume, cafe au lait.
  Al doilea ruj de pe lista ar fi de la Chanel, Rouge Allure Velvet nr. 307 L'impatiente. Imi place foarte mult intensitatea culorii.

Voi ce nuante preferati?

Un comentariu:

  1. Imi place selectia! Mai nou am incercat si eu nuante intense de ruj, pana acum eram cu bej, nude, piersica.

    RăspundețiȘtergere